Circuitul de motocros Breghina-Zarnesti dateaza din anul 1954, fiind initiativa Uzinei Mecanice Tohan si a Clubului Sportiv Torpedo. Acest circuit a functionat aici timp de trei decenii, dupa care, in anul 1984, din considerente administrative a fost inchis, competitiile si antrenamentele sportive fiind mutate la Gura Raului. 6 ani mai tarziu circuitul Breghina a fost reactivat, iar din 1992 circuitul intra in operarea clubului Vectra Zarnesti, fiind obiectul multor actiuni de amenajare pana la forma lui de astazi.
In 1996, aici are loc prima etapa de campionat motocros european din Romania, iar in 2002 circuitul primeste omologarea Uniunii Europene de Motociclism. Tot din 2002, circuitul de la Breghina Zarnesti devine o prezenta constanta in calendarul Campionatului European de Motocros, la clasele MX65 si MX85, carora li se alatura din 2006 si clasa MX Juniori. In 2004 pe acest circuit a avut loc Trofeul Natiunilor Europene.
Acest circuit, este considerat circuitul cu viteza medie pe tur cea mai mica din Romania datorita arhitecturii sale si a elementelor tehnice. Recordul este de 38 km/h, iar riderii, ca in cazul oricarui circuit de motocros care se respecta sunt rasfatati cu toata gama de elemente: step ups, step downs, valuri, trambuline – de la table tops la duble, viraje lente/rapide, etc.